ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ
Переобладнані автомобілі для роботи на газовому паливі експлуатуються також просто, як і автомобілі, що працюють на бензині, за винятком, деяких нюансів, які в основному відносяться до автомобілів, переобладнаним за схемою 2-го покоління.
Перше, що слід відзначити і що відноситься до всіх поколінь газо-паливних систем - це заправка балона. Балон має бути наповнений газом не більше, ніж на 80%, що гарантує безпечну експлуатацію і виключає деформацію балона. За процес наповнення балона газом відповідає пристрій під назвою «мультиклапан», який в автоматичному режимі дає команду припинити заправку після досягнення 80% наповнення балона газом (пропан-бутаном).
Сучасні системи газобалонного обладнання 4го покоління не дозволяють в штатному режимі запустити двигун відразу на газу, запуск проводиться на бензині. По досягненню певної температури охолоджуючої рідини (близько 40 градусів), яка встановлюється програмним способом, двигун переходить на харчування газом, це пов'язано з тим, що газ (пропан-бутан) знаходиться в балоні в зрідженому стані, і перед подачею в двигун його необхідно випарувати шляхом нагрівання від штатної системи охолодження. Системи 2го покоління газобалонного обладнання дозволяють запустити двигун відразу на газу, але слід пам'ятати, що при цьому температура навколишнього середовища повинна бути не менше 15 градусів, а після пуску двигуна необхідно дочекатися його прогріву до 50 градусів, тільки після цього починати рух.
Так само слід врахувати, що карбюраторний двигун з встановленим газобалонним обладнанням, навіть за умови повного прогріву охолоджуючої рідини, заборонено відразу перемикати з бензину на харчування газом. Це обумовлено тим, що в камері поплавця карбюратора залишається деяка кількість бензину, який необхідно виробити. Для цього на перемикачі виду палива (газ / бензин) є нейтральне положення, при якому подача бензину і газу перекрита, а двигун працює на бензині, який знаходиться в камері поплавця карбюратора, до моменту його закінчення і самовільного вимкнення двигуна. Тільки після цього двигун можна запустити на газу.
Важливим фактором при експлуатації автомобіля на газі є наявність бензину в паливному баку. Не можна допускати роботу двигуна на газу з порожнім бензобаком, це призведе до виходу паливного насоса з ладу!